tisdag 29 oktober 2013

Uppriktig fråga


Är det någon som går in och kollar här som gillar eller uppskattar att bloggen finns?

Eftersom jag lägger ner ett par timmar i månaden på den här bloggen (uppladdning av bilder, videos etc) så undrar jag om ni anser att den fyller någon funktion eller inte?

Det är inte så att jag kräver att ni ska kommentera eller "gilla" bilderna, men de senaste typ 20 inläggen är det ingen som har kommenterat eller "gillat" bilderna, så man undrar ju om jag bara gör det här för mig själv.

Om du anser att denna blogg fyller en funktion, tryck på "gilla" eller skriv "JA" som kommentar på detta inlägg, så får jag efter det ta en funderare på om jag ska fortsätta med den eller inte. Om det visar sig att det inte finns något intresse så lägger jag ner den.

Tjo


3 kommentarer:

  1. Tjena! Här är en ifrån Jakan som verkligen uppskattar att sidan finns har följt den sedan start men inte varit aktiv med att skriva. Min plats på Stadion var alltid sektion G med vissa undantag. Fortsätt gärna med uppdateringarna! :) Kämpa!

    SvaraRadera
  2. För mig är det här sättet att följa alla er mina vänner under matcher och äventyr, då jag tyvärr bor här nere på baksidan Gbg.
    Så jag uppskattar bloggen massor!

    Kram ifrån mig!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar bloggen. Fortsätt! Vårat gäng sitter också på F/G (310 alltså).

    / Jimmy

    SvaraRadera